WoT
WoT FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Profiel Privéberichten
 
Het is nu 28-03-2024 23:07:25  
klik voor meer informatie
info

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    WoT -> Far cry 2 Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
R3fleXx16
moderator


Geregistreerd op: 18 Okt 2008
Berichten: 39

BerichtGeplaatst: 27-10-2008 19:31:55    Onderwerp: info Reageren met citaat

far cry 2 zou het zo gezgt de vervolg moeten zijn op far cry 1 wat dus total niet is gebleken .

het spel is gemaakt door onze goeie vrienden ubisoft die ons ook prince of persia gebracht eeft en nog veel andere games het spel far cry 2 is een first person schooter of fps. bied 2-16 multiplayer en 2-16 online play. geen co-op

far cry 2 speelt hem af in onze tijd in afrika het spel gaat over de jackel jou grote vijand en jou target to elimenate .de jackel is een wapen handelaar die aan beide partijen wapens en ammo verkoopt .beide kanten drijgen om te gaan vechten in het open publiek .jij begint als 1 van de 9 zelf gekozen chars .waneer het spel begint zit je in een jeep met een ander man die uitleg heeft over alles en nog wat tot op een bepaald moment je last krijgt van een ziekte...malaria .waneer je flauwvalt sleept er iemand jou weg waneer je wakker word zie je iemand aan je bed staan de jackel jaja de man hem zelf. hij brabelt iets tgn je en juist voor hij jou wil dooden vallen er mensen het stadje aan. de jackel frut hem vervolgens.achter dat is de intro zo goed als gedaa en kan je aan de slag .
het spel is 50 vierkante kilo groot een wijde open wereld waarje kan gaan en staan waar je zelf wilt maar maak geen illusie het is geen rpg je zal je altijd genijgd voelen om en story voort te zttn en niet in de open werld te geen rondneuzen. het spel is grafisch ongeloofelijk he tis het mooiste spel dat ik tot nu to al heb gespeeld , het komt dicht tot het realisme .van de story mode af heb je ook nog multiplayer en map communitie multiplayer bied je deathmatch ,TD,uprising en capture the diamont.ik kan nog veel vertellen over dit spel maar dat zal ik vertellen achter dat ik het spel wat meer gespeeld heb .

groete R3fleXx16
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    WoT -> Far cry 2 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

digiTech Template © digital-delusion.com
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum